tredje februari:

började dagen med kaffe och en skål med fil och müsli. mamma köpte hem müslin från new york och kan va det godaste jag har smakat.
åkte till skolan, hade tre lektioner och skrattade mest med alice hela dagen.
åkte hem, duschade, bytte om, kramade min lillebror och begav mig sen till stan med dom här tre (+två) för att äta thai på linnegatan.
hade på mig en ny fin tshirt som jag kommer leva i för att den är så skön.
maten var jätte-mega-god. sabai soong var namnet. ett måste.
här är jag och helena. (sötis-helena<3)
igen
glad isabelle
johan, isabelle, alice
sedan bar det av till filip. vi började resan med att sitta fast på tunnelbanan en stund.
vi pratade, drack kaffe, skrattade, lyssnade på laleh och spelade galenpanna (bästa spelet)
= bra fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0