13.03.2012

dagens minus:
- att jag har så mycket i skolan så jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen.
- att jag hade fula strumpor på mig
- mega ovärd dag i skolan så jag har kunnat var hemma och pluggat.
- att jag fick en gråtattack mitt i skolan när allt helt plötsligt bara rann över (känns som om jag gråter hela tiden. måste vara känslomässigt instabil eller nått i den stilen)
- konstiga människor som ljuger om att de har tappat sitt tunnelbanekort på och vill ha pengar, nere på perrongen. hur fan kom dom dit undrar jag då?
- att jag hittade en jättefin jacka på second hand men aldrig köpte den (ångrar mig massor)
.
dagens plus:
- att jag har fått många bra kramar av bra personer
- att efter min gråtattack åkte jag till mammas jobb, fick fler kramar, bra ord, megagod lunch och gosa med världens sötaste kontorshund, mack
- att jag har hittat mitt framtida hem (kupolen på bild 2)
- att det har varit fint väder.
- att jag har lyssnat på den här låten precis hela dagen och blivit glad.
- och att jag har ett nystädat rum och en nybäddad säng med rena lakan som jag ska krypa ner i nu.
puss och hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är jackan ifrån

2012-03-19 @ 17:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0